SIHAT CERGAS

badan cergas banyak duit

Tulang Rapuh Kurang Kalsium

Tulang Rapuh Kurang Kalsium

Tulang kita ni kan patut dia padat je macam gambar kiri. Tapi sebab menyusu! Dia jadi kanan.

Kenapa jadi macam tu?

Simple method : susu terhasil dari kalsium.

Memanglah susu ibu tu tak kacau badan mak sebab dia ada sumber dari makanan mak budak.

Tapi kalau mak pun tak ambil sumber kalsium yang cukup, nanti susu ibu tu kan dia TERPAKSA tarik kalsium dari badan mak.

Tulanglah paling banyak kalsium.

Jadinya, elok-elok tulang mak cantik bersambung macam kiri tu, lama-lama dia jadi macam kanan tu.

Apa jadi kalau jadi macam tu?

Bila eksiden kecil ke besar, terlanggar sesuatu, tulang orang yang ada osteoporosis lebih senang patah dari orang yang tulang dia segar dan tumpat.

Jadi langkah selamat, ambillah sumber kalsium dari luar..
Ambil ostematrix utk senang di ngap…kalsium dlm bentuk pil lagi mudah diserap oleh tubuh badan kita..

Nak ostematrix..klik ⚡ http://shakleemasukbakul.wasap.my/ segera !!!.

#ceritacikguyuse

Leave a Reply