SIHAT CERGAS

badan cergas banyak duit

Takpe Ke Tak Makan Suplemen ?

Takpe Ke Tak Makan Suplemen ?

Takpe tak makan suplemen pun. Tapi make sure makan sayur dan buah tiap hari. Pastikan semua tu bebas pestisid. Bukan gmo. Cari yang organik.

Iols makan jugak sayur dan buah tapi mcm tak cukup jer nutrisi. Kena top up jugak dr suplemen.sendiri bole tau kita ni cukup nutrisi ke tak. No need to be in denial mode.

Suplemen bukan ubat. Ubat mmg la x bagus kita nak ambil berterusan. Tapi vitamin n mineral ni tambahan untuk nutrisi yg kita x dapat dr makanan seharian. Takde istilah bergantung pada suplemen pun.

Saya >̴̴̴̴̴͡.̮Ơ̴͡kay je bergantung pada suplemen dari bergantung pada ubat.

Moga kita semua terus diberikan kesihatan yang baik. Ikhtiar tu perlu. Allah pun suruh kita usaha. Takde la semata doa2 tunggu keajaiban turun dari langit.

Leave a Reply