SIHAT CERGAS

badan cergas banyak duit

Tak Sangka Akhirnya Buat Business

Tak Sangka Akhirnya Buat Business

12 tahun lepas, saya seperti graduan lain yang teruja nak bekerja. Lagi lagi membayangkan jawatan ENGINEER 🥰
.
9 tahun lepas saya seperti semua ibu yang teruja nak menyusukan anak pertama dengan susu ibu 😍
.
Saya tak pandai business. Masa zaman U, kawan kawan p seminar business , saya 😴😴😴😴
.
Kadangkala perancangan Allah tu paling Terbaik
.
Dari beli set menyusu dan set kurus Mami kesayangan saya @hadhatina ajak saya jadi ahli.
.
Kemudian neni saya @lynanoh ni selalu kacau saya kt opis. .
“Nul sihat? Bila nak buat business? ”
.
“Tak reti la nak business” , “saya sibuk la ” 🙄🙄🙄
.
Inilah saya dulu 😣
.
Setiap hari chat dengan beliau kat messenger gmail
.
Dan sampailah semua menjadikan saya hari ini 🤩
.
Kita bukan hari ini kalau kita tak ubah, tidak bertindak semalam
.
Tomorrow start NOW !
.
gambar Selasa lepas. Selepas perbincangan road to Master kami.
.
“It always seems impossible until its done.”by Nelson Mandela
.
Dulu saya pun rasa mustahil aku akan bekerja sendiri ,buat business.
.
Peluang sentiasa ada depan mata. Kita pilih nak ambil peluang, risiko atau duduk je selesa di tempat sekarang selamanya. .
Nak rezeki 9 per 10 maka kita pun kena sanggup 9 per 10 hadapi cabaran. Baru la BEST hidup ni 😊

Leave a Reply