SIHAT CERGAS

badan cergas banyak duit

Seronok COD Shaklee Selepas Sekolah

Seronok COD Shaklee Selepas Sekolah

Cuti tapi tak berasa cuti

Mana ada istilah cuti dlm kamus abam mus ni.
Cuti rehat bila dia hilang dr rada malaysia je 😀

Pepagi dah sibuk. Beli barg utk anak murid smbut besday Jan-April. Mana yg sempt je la. Last week bizi dgn sukan x sempt nak bincg dgn murid. Xpe lah esok kita sambut ala kadar je lah. Hujung thn nti baru bes bes.

Siap packing utk pos SHOP. 65 bekas siap wraping. Pulun kasi pulun. Sambil pack smbil
Reply order 😅

Yg paling bes… COD Shaklee… seronok bisness Shaklee ni. Sesambil tu share ttg kesihtan. Org kita terutama melayu masih rendah tahp kesedaran ttg kesihatan. Diarg rela bergaya dgn brg Kelas kelas dr jg kesihatan ( tak semua la ). Selagi tak sakit mereka anggap meraka sihat jer. Tapi sebaliknya yg dalam x sama spti itu.

Ada yg nak selit order Shaklee lagi.. Ramadhan bakal tiba dan kira tingkatkan tenaga dgn suplement shaklee. InshaAllah

Leave a Reply