SIHAT CERGAS

badan cergas banyak duit

Semoga Dapat Derma Banyak Untuk Ke Syurga

Semoga Dapat Derma Banyak Untuk Ke Syurga

Derma..

Seronok tengok ada jemaah yang boleh bagi konsisten derma RM100 dan RM50 tiap tiap datang solat.

Banyaknya rezeki mereka…

Tu pentingnya untuk ada harta lebih sikit supaya boleh pulangkan ke jalan Allah…

Allah…

Bukan nak menidakkan orang yang menderma RM20,10,5 hatta seringgit tu tak bagus, bagus jugak yang tu tapi bila di pandang dari sudut lain jauhnya mereka ni meninggalkan kita dari segi derma ni.. mohon syurga yang sama, tapi bekalan dia lebih dari kita.. jelesnya rasa.

Ni lah sebabnya perlunya cari memperbanyakkan rezeki supaya dengan banyaknya rezezki kita dapat disalurkan seperti ni atau untuk kepentingan Islam yang lain.

Mudah mudah mereka yang konsisten memberi sumbangan di jalan Allah mendapat balasan yang sebaik baiknya di sisi Allah SWT…

Semoga Allah SWT juga memperbanyakan rezeki Mohd Q Razali ni supaya boleh derma macam tu jugak..

Leave a Reply