SIHAT CERGAS

badan cergas banyak duit

Pasar Mini Aflah Nizam Produk Muslim

Pasar Mini Aflah Nizam Produk Muslim

TUU DIAAA.. SALAH SATU LUBUK BARANGAN BUMIPUTERA MUSLIM AREA SIMPANG TAIPING.
.
Pasar Mini Aflah Nizam ni ramai dah kenal.. tapi masih ada lagi yang tak kenal… min selalu je pegi kedai ni kalau nak barangan yang betul2 tanpa was was…
.
korang kalau balik2 kampung tu datang la kedai ni… macam2 pilihan produk muslim ada sini… min nak cerita satu satu memang susah…
.
daripada MEE sampai ke OTAK UDANG kebanyakannya ada hasil dari produk muslim sendiri…
.
LOKASI??
MAPS : https://goo.gl/maps/JdXsfqCNgjc5evoc6
ALAMAT : No 23, lorong kiara , taman simpang, taiping
Perak.
LANDMARK : BERSEBELAHAN NASI AYAM HAINAN SIMPANG.

One thought on “Pasar Mini Aflah Nizam Produk Muslim

Leave a Reply