MASALAH HAID TAK NORMAL? SELESAIKAN DENGAN CARA MUDAH, BERKESAN DAN SELAMAT.

MASALAH HAID TAK NORMAL? SELESAIKAN DENGAN CARA MUDAH, BERKESAN DAN SELAMAT.
ASBAB DETOKS, HAID KEMBALI DATANG SETELAH TERPUTUS SELAMA 5 TAHUN
Hai guys! Rini Liya nak share pengalaman seorang peserta Program #JomDetoxJutawan yang selama ni ada masalah haid kembali normal dan masalah haid selesai dengan join buat detox. Jom ikuti perkongsian ini.
Masalah Berkaitan Haid?
Sebelum join detox saya selalu gastrik dan migrain. Sakit kepala yang amat sampaikan selalu minta cuti kerja sebab tak tahan sakit. Dulu dulu panadol la peneman bawa ke mana mana sebab sakit kepala.
Makan pula tak boleh lambat dan tak boleh pedas langsung. Cili sos pon tak boleh makan. Bila makan je mula sakit perut. Perut tersangat sensitif.
Saya juga ada masalah haid. 5 tahun tak datang haid. Doktor kata sebab masalah hormon. Pernah pitam sekali sebab darah terlampau rendah.
Sampai bila saya nak jadi macam ni. Saya tau masalah ni semua ada disebabkan oleh berat badan saya terlebih. Punca utama adalah dari haid yang tidak datang sehingga 5 tahun itu. Jadi sistem badan saya sangat huru hara.
Bila saya tengok kawan ada perubahan apabila sertai Jom Detox Jutawan, saya mula tanya tanya dia tentang kesihatan saya.
Saya nekad nak usaha turunkan berat badan melalui Jom Detox Jutawan sebab ia adalah program yang ada bukti berkesan.
Selepas 3 kali join detox, migrain saya dah pulih. Tiada lagi sakit kepala. Panadol pon dah lama tak beli. Sihat dengan berusaha detoks je. Ubat gastrik pun dah lama tak makan.
Bukan migrain dan gastrik je hilang. Malah masalah haid selama 5 tahun pun dah pulih sepenuhnya selepas mula detoks kali pertama.
Alhamdulillah saya sangat gembira bila dah hilang 15 KG ni rupanya semua masalah kesihatan saya bertambah pulih.
Kalau dulu berat saya 75 KG, tapi kini berat saya 59 KG sahaja.
Kepada yang baru nak mengenali Jom Detox Jutawan, anda sebenarnya sudah berada di tempat yang betul. Hanya perlu buat keputusan dengan segera untuk sertai Jom Detox Jutawan.
Munira, 30 tahun, Terengganu.
Bisneswoman
Nak Join Program Detox?
Jangan berlengah lagi. Jom terus hubungi Liya di talian 019-9590635
Follow Fb & Ig Liya: Daliya Mat Dari
Liya,
Your Detox Coach

mamiligat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: