SIHAT CERGAS

badan cergas banyak duit

Kuliah Terakhir Ustaz Abu Hassan Din

Kuliah Terakhir Ustaz Abu Hassan Din

30hb April…baru mlm tadi kami mendengar ceramah arwah di surau kami di Seremban Selatan. Ceramah bermula lps magrib habis pukul 10 mlm.
Allahu .. siapa sangka. Pesanan akhir… solat tuan2 dan puan2 .. solat tu umpama buka bank akaun .. tanpa bank akaun tiada satu sen pun dpt menyimpan…banyak mana pun .. ramai mana pun orang cuba sedekah dan nak menabung utk tuan2.. jika tuan2 tiada akaun… maka sesia saja lah.

MasyaaAllah .. patutlah dia seperti tak mahu berhenti berckp memberi nasihat…itu pun dia kata .. lepas ni tuan2 jgn bertanya lagi .. jgn ganggu lagi…

Siapa sangka .. kata2nya .. ADA APA2 LAGI SOALAN? tanya sekarang .. lepas ni takde lagi dah…

Itulah ceramah terakhir arwah mlm tadi diSurau An-Nur Seremban Selatan..
Innalillawainnahirojiun..

CP wasap group

Leave a Reply

Open chat