SIHAT CERGAS

badan cergas banyak duit

Kenapa Kita Perlu Detox Shaklee ?

Kenapa Kita Perlu Detox Shaklee ?

Kenapa kita perlu DETOX?

🌀DETOX ni hanya untuk yang nak kurus je,

Aku sedia kurus tak payah DETOX betui ka?

🌀DETOX ni nak bersihkan usus saja,
Kalau aku boleh membuang hari-hari tak payah la DETOX,

Betui ka Detox hanya untuk usus?

🌀Kulit aku penuh jerawat dan cuba macam-macam produk dari harga puluhan sampai ratusan langsung tak berkesan,
Mesti semua produk ni PENIPU !!!

Yaka Semua Produk tu PENIPU?,
Ka badan hang sendiri penuh TOKSID?

🌀STRESS la, dulu aku kerja pun STRESS,
La ni jadi SuriRumah jaga anak baru sorang pun aku STRESS. Ni semua salah suami aku, suruh sangat aku berenti jadi SuriRumah.

Yaka, Salah laki hang, ka memang salah badan hang sendiri, bila sistem badan yang tak stabil bila mana banyak sangat bahan toksid dari pemakanan dan pemakaian produk masuk dalam badan sendiri, sampai otak pun tak boleh berfikir secara rasional.

Hampa nak tau apa sebenarnya DETOX ni,
Hampa wajib masuk kelas DETOX ni,
Dari PAKAR DETOX , yang mempunyai 21 pengalaman dan direct dipantau oleh Nutritionis dan Doktor.

Kelas FREE saja.

Pm Along untuk booking tempat.

www.wasap.my/60199894589/KelasDetoxFree

#DETOX
#SSV
#LegendaryTeam

Leave a Reply