SIHAT CERGAS

badan cergas banyak duit

Jom Bebas Hutang Jadi Kaya

Jom Bebas Hutang Jadi Kaya

ORANG NAK KAYA NI ORANG YANG GILA DUNIA, ORANG TAMAK DAN TAK BERSYUKUR
.
.
.
Cakap la, nak cakap apa pun.
Tak kira, aku nak kaya jugak!
.
Aku nak kaya ada sebab. Sebabnya………

➡️Nak bayar hutang.
➡️Nak naik taraf ekonomi diri dan keluarga.
➡️Nak bantu ramai jiwa.
.
.
Korang yang sedap cakap tu, takpalah. Korang bukan ada hutang nak kena bayar!

Hidup pun mewah. Tak kais-kais.
.
Korang tak perlu takut roh akan tergantung sebab hutang.
.
.
Ceramah sini sana, buat amal berganda-ganda tapi jangan lupa, dosa hutang selagi tak bayar tak boleh dikira langsai dengan amalan-amalan baik yang korang dah buat tu.
.
.
Hutang wajib bayar!
.
.
Bekerja keraslah untuk bebas hutang. Supaya boleh hidup aman, pergi dengan aman.

Leave a Reply