SIHAT CERGAS

badan cergas banyak duit

Duit COD Shaklee Berkepuk Kepuk, Business Jalan

Duit COD Shaklee Berkepuk Kepuk, Business Jalan

Last week ramai customer cod, so banyak dapat cash ditangan. Duit ni hasil bisnes Shaklee. Sekejap jer dapat pegang sbb lepas tu cepat2 masuk ke account bank. dan buat belian produk semula.

Begitulah bisnes, rolling rolling duit..just sempat asingkan retail untuk kegunaan harian. Yang lain beli semula stok. tapi dlm satu hari ni dlm rm200 lebih juga untung retail. itu sehari…walaupun bukan setiap hari tetap rm200…tapi memang ada lah setiap hari paling 50-100. Boleh beli baju raya dak iesya this week. hihihi

Alhamdulillah sebab bisnes shaklee ni, insyallah byk membantu ekonomi keluarga. Nak beli apa2 yg teringin pun tak perlu minta duit husband. just minta keizinan jer. best ke best?

nak bisnes macam saya? pastikan anda seorang yg rajin dan kental…yg boleh diguide…jom wasap saya sekarang

#GMFClans
#TakeActionNow

Leave a Reply